ثبت نام در سامانه میخک برای تایید مدارک اجباری شد

0 Comments

سامانه مدیریت یکپارچه خدمات کنسولی (میخک) بستری برای ارایه کلیه خدمات کنسولی به هموطنان در حوزه های گوناگون شامل امور گزرنامه، تایید اسناد و … میباشد. ابتدا باید با تشکیل پروفایل در سامانه ثبت نام نموده و با تکمیل فرم ها و بارگزاری تصویر اسناد مربوطه و ارسال آن برای نمایندگی مورد نظر مراحل تایید اسناد را انجام دهید.

بر طبق این اطلاعیه متقاضیان ادامه تحصیل در خارج از کشور پس از بارگزاری نسخه فارسی مدارک باید کد صحت دریافت شده از این سامانه به دارالترجمه ارسال گردد.

ادرس سامانه میخک و اطلاعیه سازمان در لینک زیر:

https://mikhak.mfa.gov.ir/form/landing.xhtml

آواتار کاربر

میلاد رنجبری

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد

Leave a Comment

Your email address will not be published.
این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.