ثبت نام در سامانه میخک برای تایید مدارک اجباری شد
سامانه مدیریت یکپارچه خدمات کنسولی (میخک) بستری برای ارایه کلیه خدمات کنسولی به هموطنان در حوزه های گوناگون شامل امور گزرنامه، تایید اسناد و … میباشد. ابتدا باید با تشکیل پروفایل در سامانه ثبت نام نموده و با تکمیل فرم ها و بارگزاری تصویر اسناد مربوطه و ارسال آن برای نمایندگی مورد نظر مراحل تایید اسناد را انجام دهید.
بر طبق این اطلاعیه متقاضیان ادامه تحصیل در خارج از کشور پس از بارگزاری نسخه فارسی مدارک باید کد صحت دریافت شده از این سامانه به دارالترجمه ارسال گردد.
ادرس سامانه میخک و اطلاعیه سازمان در لینک زیر: